Головна сторінка

Volkswagen Polo

Роки випуску: 2001 - 2009

Ринок: Україна

Особи, що задекларували Volkswagen Polo
Прізвище Ім’я По-батькові Місце роботи та посада
Державне підприємство "Адміністрація річкових портів" - Начальник відділу з експлуатації флоту
Головне управління Пенсійного фонду України у Київській області - головний спеціаліст
Державна міграційна служба в Чернівецькій області - начальник відділу
прокуратура Харківської області - начальник відділу прокуратури Харківської області
Окружний адміністративний суд м. Києва - секретар судового засідання
Рожищенський районний відділ ДСНС у Волинській області - Провідний фахівець
Головне управління Держпродспоживслужба в Закарпатській області - головний спеціаліст державний інспектор
УПП у м. Харків ДПП - інспектор
Державна прикордонна служба України, Західне регіональне управління, Львівський прикордонний загін - Старший інспектор прикордонної служби 5 відділення інспекторів прикордонної служби відділу прикордонної служби "Львів-аеропорт"
Державне авіаційне підприємство "Україна" - Заступник генерального директора з управління якістю та безпекою польотів
Усього знайдено - 4338

Від Плаі вирішили відмовитися, коли до Південної Африки дістався «четвертий» Polo — Mark IV (Typ 9N), найбільш упізнана деталь якого — чотири круглі фари. У порівнянні з третім поколінням в того автомобіля новим було все, в тому числі платформа — спільна з «третьою» Ібіцою і першими двома генераціями Фабії. Говорячи про Polo IV, інакше як змінним його успіх не називають.

Продавався він не так добре, як деякі ранні Polo. І Top Gear, в 1998 році назвав попереднє покоління Best Supermini, цього разу констатував відвертий провал: у заснованому на опитуваннях рейтингу «четвертий» Polo сильно поступився більшості своїх суперників, включаючи Фієста, Корс, Clio і Peugeot 206. У 2005 році Вальтер де Сильва поміняв Polo корму, фари і ліхтарі, але хітом модель так і не стала.