Головна сторінка

ЗАЗ Вида

Роки випуску: 2012 - 2014

Ринок: Україна

Особи, що задекларували ЗАЗ Вида
Прізвище Ім’я По-батькові Місце роботи та посада
УСЗН Острозької РДА - Начальник відділу призначення державних допомог
Золочівський дошкільний навчальний заклад (ясла-садок №2) - Завідуючий господарством
Кам’янсько-Дніпровський відділ поліції ГУНП в Запорізькій області - заступник начальника відділу
Херсонський центр по нарахуванню та здійсненню. соціальних виплат - заступник начальника відділу
Дунаєвецька районна державна лікарня ветеринарної медицини - завідуючий Миньковецької лікарні ветеринарної медицини
Комунальне підприємство "Комбінат дитячого харчування." - Завидувач виробництвом
СТзОВ "Світанок" с.Андрієвичі Ємільчинського району Житомирської області - депутат сільськоїї ради
Міністерство освіти і науки України - Головний спеціаліст відділу організаційного регулювання науково-технічного розвитку департаменту науково-технічного розвитку
Державна Установа: Центр обслуговування підрозділів Національної Поліції України - комендант
Виробничий підрозділ служби сигналізації та зв’язку Долинська дистанція сигналізації та зв’зку регіональної філії Одеська залізниця ПАТ Укрзалізниця - Старший електромеханік з обслуговування сигналізації,централізації та блокування 1 категорії
Усього знайдено - 4648

У седані ЗАЗ Віда, який з’явився на конвеєрі Запорізького автомобільного заводу в середині 2012 року, легко вгадується Chevrolet Aveo передостаннього покоління 2005 модельного року. Зовнішність підправлена тільки відповідними емблемами. Усередині такі ж несерйозні трансформації. Що стосується прообразу, Aveo другого покоління, то він виявився дуже вдалим автомобілем. А часткова локалізація виробництва вже безпосередньо під час випуску ЗАЗ Віда дозволила знизити вартість автомобіля і підвищити його привабливість для покупців. Адже цільова аудиторія "Види" - це як раз ті покупці, кому не принципово, чи володіє він "оригінальним" Chevrolet Aveo або його клонованої (з деякими змінами), але більш недорогий копією. Оснащення єдиною запропонованою російським покупцям комплектації таким вже бідним не назвеш - сюди входить водійська подушка безпеки, що регулюється по нахилу рульова колонка, кондиціонер, центральний замок, передні електросклопідйомники, дзеркала з електроприводом і обігрівом, коректор фар, аудіопідготовка. Спинки сидінь складаються роздільно як у хетчбека, так і у седана. Механічна коробка передач, сталеві диски коліс, проста тканинна оббивка - все атрибути бюджетного автомобіля. Але, з іншого боку, є передні і задні протитуманні фари, які пропонує далеко не кожен автомобіль в даній ціновій категорії. Зовнішній вигляд облагороджують хромована решітка радіатора і бампери, пофарбовані в колір кузова. В оснащення також входить ключ ДУ, дзеркала в протисонячних козирках, повнорозмірне запасне колесо. З додаткового обладнання - годинник.

Для українських покупців ЗАЗ Віда був доступний з чотирма варіантами моторів: два корейських (1,4 і 1,5 л), український (1,3 л), знайомий по моделях ЗАЗ Шанс, і китайський мотор (1 , 5 л). На російських модифікаціях варто якраз останній - правда, він не має ніякого відношення до розробок Chevrolet. Ця півторалітрова "четвірка" сконструйована австрійською фірмою AVL і встановлюється на автомобілі Chery. Останні, в свою чергу, збираються на ЗАЗі. У парі з цим мотором працює 5-ступінчаста "механіка". Потужність 109 к.с. цілком достатня для повсякденної експлуатації. Двигун розрахований на бензин АІ-95, витрата палива складе 5,8-9,7 літрів на 100 км в залежності від режиму водіння. Кліренс 160 мм.

ЗАЗ Віда відрізняє висока енергоємність підвіски, з настройками на догоду більшої жорсткості, особливо це помітно на машинах з нестандартними колесами (наприклад, з низкопрофильними шинами, якщо використовується диски 15 дюймов). У той же час і керованість, і маневреність автомобіля цілком на висоті, звичайно, якщо не підходити до цього питання з дуже суворими мірками. Так, наприклад, при заїздах на великих швидкостях вже може позначитися велика парусність автомобіля, так що щоб уникнути непрогнозованого поведінки автомобіля на трасі, слід враховувати цей фактор.

Кузов ЗАЗ Віда виготовлений з використанням елементів з високоміцних сталей, які складають 46% деталей кузова. Посилення нижньої частини кузова в районі задніх колісних ніш і міцна поперечка від борта до борта надійно охороняють простір салону від деформації при бічних ударах. У кожних дверях встановлені трубчасті балки безпеки, які в поєднанні з центральною стійкою є хорошим захистом при бічних ударах.